سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میرک

خدا در رسانه ملی، بیمه ، همراه اول !!!!!!!!!!!!

همواره لشگریان شیطان برآنند تا به جای خداوند احد خدایانی را حکمرانان در روی زمین معرفی نمایند و شد آنچه که در مصر و یونان باستان از خدایان در برابر وحدانیت پروردگار می بینیم آنجا که مردمانی مصداق آیه شریفه زیر شدند:

ولی و راهنمایشان طاغوت و از نور واحد ، سرپرستی خداوند ارض و سماء دور گشتند. امروز خدایان را دیگر در آسمان نمی بیینیم که خدایگان بر روی زمین آمده اند و در خانه های ما نشسته اند ، خدایانی چون پول ، رسانه ، طمع و ... اما صحبت من درباره خدایان جدیدی است که نه در جامعه بیگانه که تکلیفشان با خودشان و با خداوند معلوم است بلکه خدایانی که در جامعه ما ، جمهوری اسلامی ایران ، جایی که خداوند تنها بر دلها حکومت می کند می باشد .

در تلویزیون درون خانه مان که قرآن بر روی طاقچه دارد و سجاده بر روی زمین ، هر روز از درون رسانه ملی که از آن اذان پخش می شود در تبلیغاتی که تنها طمع را زیاد می کند می بینیم که " پسر از پدرش می پرسد : پدر همانگونه که تو از من نگهبانی می کنی چه کسی از تو مراقبت می کند . و پدر می گوید بیمه !!!" یا این جمله معروف که " هیچ کس تنها نیست ، همراه اول !!!" . آری دیگر انگار خداوند نگهبان ما نیست و اینکه پدرانمان به ما می گفتند خدا همیشه با شماست ، دروغ می گفتند چون تلویزیون جمهوری اسلامی خدایان دیگری را در حال تبلیغ است و من امروز فکر می کنم چگونه به فرزندم بفهمانم که تنها خداوند نگهبان توست و اوست که همواره نزدیک تر از رگ گردنت به تو می باشد .

این تذهبون ،

دوستان عزیز در صدا و سیما ، دشمن میلیاردها دلار خرج می کند که ذهن ها را تسخیر کند ولی انگا نمی داند که شما در جهالت کامل به راحتی و بدون کمترین هزینه خدایگانی را در ذهنها به جای رب واحد در حال جایگزینی هستید. از خواب خود برخیزید که اگر در همین سو قدم بردارید به سوی ولایت طاغوت رفته اید . شما را به خدا ما و فرزندان ما را به دشمنی خداوند نخوانید که عاقبتش نابودیست و این ره که تو می روی به هیچستان است . بیاییم با خدا آشتی کنیم و رسانه مان را محل جنگ با خدا با تبلیغات بانک و بورس و خدایگان وپوشالی ننماییم . برای ظهور حضرت باید به سویش رفت وگرنه او را نخواهیم داشت . امامان را از ما دور نکنید.



علی (ع)

یا علی نامت ثبوت قل هو الله احد......... نام تو نقش نگین امر الله صمد
لم یلد از مادر گیتی و لم یولد چو تو........ لم یکن بعد از نبی مثلت له کفوا احد


فتوا ی علمای اعظام در خصوص بانک و ربای در آنها

   نظر به اینکه برخی از دوستان خواستار احکام فقهی در خصوص سودهای بانکی و ربا شده اند برآن شدم تا برخی از این احکام را به صورت خلاصه به نمایش گذارم انشاالله با دقت در این فتوا ها سفره های خویش را از مال حرام پر نکنیم که مال حرام انباشته در شکم ها سر امام حسین (ع) را برید . البته این مطالب به طور کامل نیست و برای درک صحیح آن باید تمامی احکام را بررسی نمود . در انتهای مطلب برای دسترسی به اطلاعات بیشتر نام سایتی قرار داده شده است. احکام گذاشته شده از حضرت امام ،   حضرت امام خامنه ای ، آیت الله بهجت ،   آیت الله سیستانی ، آیت الله مکارم شیرازی  ، آیت الله جوادی آملی  می باشد . انشاالله مورد رضایت حق قرار گیرد.

1.     حضرت امام خمینی :

سوال از حضرت امام:

سؤال 134- اینجانب مبلغی پول جهت نگهداری به بانک جمهوری اسلامی سپردم بعد از مدتی که برای دریافت سپردهخود به بانک مراجعه کردم متوجه شدم که بانک مبلغی به عنوان سود بدون قرار قبلی به حساب اینجانب منظور نموده آیا این مبلغ ربا محسوب می شود یا خیر؟ و اگر ربا محسوب می شود تکلیف بنده چیست؟ چون اگر پول را در بانک نگهداری کنم بانک سود می دهد و اگر در بانک نگهداری نکنم برخلاف خواسته دولت جمهوری اسلامی است؟

پاسخ: بهره پول، ربا و حرام است ولی پول گذاشتن در بانک مانع ندارد ونوشتن در حساب شما تکلیفی برای شما نمی آورد.

(مسأله 2893) کسانی که می خواهند از بانکها یا غیر آنها قرض بگیرند و دهنده بدون ربا قرض نمی دهد، جایز است اصل قرض را قبول کنند و شرط را در واقع و به طور جد قبول نکنند و در این صورت اگر اظهار قبول کنند بدون جد و قصد حقیقی، این قرار صوری حرام نیست1، بنابراین اصل قرض صحیح است و شرط باطل، و مرتکب حرام هم نشده اند.

2.     حضرت امام خامنه ای:


س 1624: آیا حرمت ربا براى همه اشخاص حقیقى و حقوقى به‌طور یکسان ثابت است یا آنکه بعضى از موارد خاص، استثنا هستند؟
ج: ربا به‌صورت کلى حرام است غیر از رباى بین پدر و فرزند و زن و شوهر و همچنین ربایى که مسلمان از کافر غیر ذمّى مى‏گیرد

س 1912: در صورتى که بانکها براى دادن وام شرط کنند که وام گیرنده، مبلغى اضافى بپردازد، آیا مکلّف براى گرفتن چنین وامى باید از حاکم شرع یا وکیل او اذن بگیرد؟ آیا گرفتن این وام در صورت عدم ضرورت و نیاز، جایز است؟
ج: اصل وام گرفتن مشروط به اذن حاکم شرع نیست حتّى اگر از بانک دولتى باشد و از نظر حکم وضعى صحیح است هرچند ربوى باشد، ولى در صورت ربوى بودن، گرفتن آن از نظر تکلیفى حرام است چه از مسلمان گرفته شود یا از غیر مسلمان و چه از دولت اسلامى بگیرد یا از دولت غیر اسلامى، مگر آنکه به حدّى مضطر باشد که ارتکاب حرام را مجاز کند و گرفتن وام حرام هم با اذن حاکم شرع حلال نمى‏شود، بلکه اذن او در این رابطه موردى ندارد ولى شخص مى‏تواند در این صورت براى اینکه مرتکب حرام نشود پرداخت مبلغ اضافى را قصد نکند، هرچند بداند که آن را از او خواهند گرفت و جوازِ گرفتن وام در صورتى که ربوى نباشد اختصاص به حالت ضرورت و نیاز ندارد

3.     آیت الله العظمی بهجت:

(مسأله2281) وام گرفتن از بانک در صورتی که در آن شرط سود شده باشد، جایز نیست و ربا و حرام است.

 

5.     آیت الله العظمی سیستانی:

سؤال: وام بانکى که بایستى با بهره پرداخت شود چه حکمى دارد ؟

پاسخ: گرفتن وام با بهره حرام است و فرقى بین وام بانکى و غیر بانکى نیست، بله در خصوص بانک های حکومتی یا مشترک، اگر پرداخت مبلغ بر اساس معامله ای باشد که به حسب موازین فقهی صحیح باشد باید به مقتضای آن ملتزم شد و الا ماذون در تصرف در مال نمی باشید. و اگر بر اساس معامله ای نباشد می توانید مبلغ را به عنوان مجهول المالک بردارید و آن را از سوی معظم له قرض حساب کنید.

 6.     آیت الله العظمی مکارم شیرازی:

سؤال: اگر در بازپرداخت وامى که از بانک گرفته شده است تأخیرى صورت بگیرد، آیا بانک تحت عنوان جریمه و خسارت تأخیر انجام تعهد مى تواند پولى را دریافت کند؟

پاسخ: جایز نیست.

 

(مسأله2420) پولهایی را که مردم به عنوان حساب جاری به بانکها می سپارند صورت قرض الحسنه به بانک دارد که هر وقت می توانند آن را بگیرند و اگرسودی در مقابل آن قرار دهند حرام است و قرض هم باطل است و بانک نمی تواند در آن تصرف کند.

  (مسأله2421) سپرده های کوتاه مدت و دراز مدت مردم، نزد بانکها و سودی که بانک به آن می دهد در صورتی حلال است که مطابق موازین شرعی و از طریق قراردادها و عقود اسلامی (از قبیل مضاربه و شرکت و امثال آن) باشد و دهنده پول یقین داشته باشد یا احتمال قابل ملاحظه دهد که بانک به عنوان وکالت از طرف مشتری این قرارداد ها را به صورت شرعی انجام می دهد، اما اگر یقین دارد که این امور جنبه ظاهری و صوری دارد و فقط روی کاغذ است، آن سود حرام است.

8.     آیت الله جوادی آملی مدظله

سؤال1: نظر حضرتعالی درباره ی سودی که بانکها میدهند، چیست؟

پاسخ: اگر به عنوان مضاربه یا جایزه باشد، اشکالی ندارد.

سؤال2: حکم سپردههای بلندمدت یا کوتاه مدت در بانک و سود آن چیست؟

پاسخ: اگر برابر عقود اسلامی، مانند مضاربه باشد، جایز است و سود آن حلال است.

.

 http://portal.anhar.ir/node/426



ربا جنگ با خدا

به آیه 275 سوره بقره خوب دقت کنید :

آیه 275 سوره بقره

و معنیش:

سیستم بانکی سیستمی است که ما را به طور سیستمی به ربا خواری وا می دارد و متاسفانه کمتر کسی است که نان حرام به وسیله وامهای بانکی وارد سفره اش نشده باشد . ربا جنگ با خداست و همانطور که در این آیه شریفه می بینید خداوند به اهل ربا وعده آتش دوزخ و ماندن همیشگی در آن را داده است . آقایان دولت مرد و مجلسی ، اگر قرآن را خوانده اید این چه جنگی است که با خدا شروع کرده اید و نه تنها خود و مملکت خود را به جنگ با خدا می برید بلکه تک تک آدمها را وعده دوزخ می دهید . یا نمی دانید و انجام می دهید که جاهلید و باید به عالمانی که می دانند مراجعه و اعتماد کنید و اگر می دانید که شما محارب با خدا هستید . تلویزیون ما تنها شده تبلیغ بانک و در جایی که دین حاکم است ما رییس بانک مرکزی هم داریم . من به عنوان یک افسر کوچک جنگ نرم از تمام علما و کسانی که دلش برای دین مردم می سوزد می خواهم که چون آیت الله میرزای شیرازی در جریان توتون و تنباکو برای یک بار مردم را از این فلاکت و گرفتاری برهانند تا ظهور به تاخیر نیفتد .  



قدس می آییم

یادش بخیر روزی شعارمان بود که : خرمشهر آمدیم ، کربلا می آییم ، قدس خواهیم آمد . و امروز بند های پوتین هاتان را محکم ببندید ، ما سربازان همان تفکریم ، قلب هامان در اختیار حسینی است که به گفته مرتضی آوینی چشمه خورشید است . امروز جنگ نه در مرزها که در قلب و ذهن هاست و خدا بر آن شده تا مستضعفان را حاکمان جهان گرداند . امروز اسرائیل به دنبال قبرهای خالی اطراف قدس می گردد تا بگوید وجود دارد اما نمی داند که قرار است در آن قبر ها خودش به استقبال دوزخ رود . ما دفن کنندگان صهیونیست خواهم شد . ستارگان درخشیده در آسمان زمانه نابرابری ها ، دیگر باید شب را روشن کرد تا خورشید برایمان بتابد و بداند که ما هستیم و خواستار خورشیدم . داسهایتان را تیز و بیل هایتان را سنگین کنید . با خون های جوشیده به استقبال قدس می رویم . عملیات الی بیت المقدس هنوز تمام نشده مرحله پنجمش امروز و شهیدانش من و تو هستیم و ملتی که شهید دارد اسارت ندارد .  



Weblog Themes By Pichak

........ مطالب قدیمی‌تر >>

لینک های مفید

آرشیو مطالب

درباره وبلاگ