سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میرک

خدا در رسانه ملی، بیمه ، همراه اول !!!!!!!!!!!!

همواره لشگریان شیطان برآنند تا به جای خداوند احد خدایانی را حکمرانان در روی زمین معرفی نمایند و شد آنچه که در مصر و یونان باستان از خدایان در برابر وحدانیت پروردگار می بینیم آنجا که مردمانی مصداق آیه شریفه زیر شدند:

ولی و راهنمایشان طاغوت و از نور واحد ، سرپرستی خداوند ارض و سماء دور گشتند. امروز خدایان را دیگر در آسمان نمی بیینیم که خدایگان بر روی زمین آمده اند و در خانه های ما نشسته اند ، خدایانی چون پول ، رسانه ، طمع و ... اما صحبت من درباره خدایان جدیدی است که نه در جامعه بیگانه که تکلیفشان با خودشان و با خداوند معلوم است بلکه خدایانی که در جامعه ما ، جمهوری اسلامی ایران ، جایی که خداوند تنها بر دلها حکومت می کند می باشد .

در تلویزیون درون خانه مان که قرآن بر روی طاقچه دارد و سجاده بر روی زمین ، هر روز از درون رسانه ملی که از آن اذان پخش می شود در تبلیغاتی که تنها طمع را زیاد می کند می بینیم که " پسر از پدرش می پرسد : پدر همانگونه که تو از من نگهبانی می کنی چه کسی از تو مراقبت می کند . و پدر می گوید بیمه !!!" یا این جمله معروف که " هیچ کس تنها نیست ، همراه اول !!!" . آری دیگر انگار خداوند نگهبان ما نیست و اینکه پدرانمان به ما می گفتند خدا همیشه با شماست ، دروغ می گفتند چون تلویزیون جمهوری اسلامی خدایان دیگری را در حال تبلیغ است و من امروز فکر می کنم چگونه به فرزندم بفهمانم که تنها خداوند نگهبان توست و اوست که همواره نزدیک تر از رگ گردنت به تو می باشد .

این تذهبون ،

دوستان عزیز در صدا و سیما ، دشمن میلیاردها دلار خرج می کند که ذهن ها را تسخیر کند ولی انگا نمی داند که شما در جهالت کامل به راحتی و بدون کمترین هزینه خدایگانی را در ذهنها به جای رب واحد در حال جایگزینی هستید. از خواب خود برخیزید که اگر در همین سو قدم بردارید به سوی ولایت طاغوت رفته اید . شما را به خدا ما و فرزندان ما را به دشمنی خداوند نخوانید که عاقبتش نابودیست و این ره که تو می روی به هیچستان است . بیاییم با خدا آشتی کنیم و رسانه مان را محل جنگ با خدا با تبلیغات بانک و بورس و خدایگان وپوشالی ننماییم . برای ظهور حضرت باید به سویش رفت وگرنه او را نخواهیم داشت . امامان را از ما دور نکنید.



Weblog Themes By Pichak

لینک های مفید

آرشیو مطالب

درباره وبلاگ